Thursday 22 March 2012

tak akan aku lupakan

sewaktu dia bernafas..terasa gamat dunia ni..terasa tak sabar menunggu kepulangan dia..terasa tak sabar nak bercerita...terasa aman bila dapat bergaduh..terasa tenang bila mendengar nasihat...
terasa cenburu mengunung bila dia berpunya sebab terasa kasihnya akan dibahagi-bahagikan....
ya Allah sesungguhnya kau lebih menyayanginya..kau lebih tahu ini yang terbaik untukknya..ya Allah sesungguhnya aku tak kuat menerima tamparan ini..aku hanya berpura-pura kuat..tak tahu nak meluahkan pada siapa..takut nak cakap dengan mak dengan ayah...nak cakap pada seseorang tapi aku tahu ya Allah dia juga seperti ku..sedang belajar tabah menghadapi kehilangan yang besar ini..ya Allah aku harap dia takkan hilang pada pandangan ku..Ya Allah aku harap suatu hari aku dapat juga meluahkan padanya ya Allah ..berkongsi air mata ini..Ya Allah kau kuatkanlah hati ku..kau tabahkanlah hati kedua ibu bapaku..jadikanlah ujian yang kau lalui ini meningkatkan lagi rasa manis keimanan dalam diriku dan keluargaku..jadilakanlah pemergian dia satu tujahan rasa cinta dan kasih kami pada Mu dan RasulluAllah....Al-Fatihah buat arwah Mohd Khairi Anas bin Yakob.



n3 video ne pada asalnya telah di delete atas sebab-sebab tertentu....

1 comment:

  1. Al-Fatihah, semoga Allah sentiasa memanjangkan kasihNya kepada keluarga kalian, semoga kalian tabah menghadapai dugaanNya..ameen

    ReplyDelete