Wednesday 27 June 2012

Lambaian Ramadhan

Ya Allah...dikala aku sedih kau sisipkan hadiah paling bermakna dalam hidup aku..khabar berita yang bisa mengubat kesedihan aku ini...sedih luka semuanya hilang..ternyata Cinta Mu lebih agong dari cinta manusia..aku merasainya ya Allah...terus terang aku sedang belajar mendekatkan diri ku dengan MU..terima kasih YaAllah....semoga hatiku sentiasa tenang mengingatiMu...semoga terpelihara jiwaku dari cinta-cinta yang boleh menjauhkan diriku dengan MU..aku bukan berlagak baik..tapi aku sedang cuba belajar dan bertatih menjadi insan yang terbaik...

dan Ramadhan kali ini pastinya lebih bermakna dari Ramadhan sebelum-sebelumnya..rasa teruja sangat-sangat..tak sabar nak tempuh Ramadhan kali ni.....tapi jagn lupa bulan Syaaban sebagai bulan persediaan..puasa sunat jgn lupaaa... ^^

Terimakasih pada mak dengan ayah yang sangat memahami ke adaan diriku dan impiannku ini...semoga kau rahmati kedua orang tua ku Ya Allah...pengorbanan mereka akan kukenang..semoga ramadhan kali ini juga akan memberi kegembiraan pada mereka...jangan sedih ya mak ayah..ingat..kita semua pasti pergi....kuatkan semangat dan tabahkan hati... (^^)

No comments:

Post a Comment