Tuesday 10 July 2012

ramadhan

Andai ini ramadhan terakhirku..aku memohon padamu Ya Allah
pertemukanlah aku dengan malam lailatul qadar..malam yang penuh barakah..
Aku mahu merasa nikmatnya berada diantara golongan-gologan hambamu yang bertuah pada ramadhan kali ini..
 kerana Ramadhan kali ini adalah paling istimewa buat diriku.

rindu sangat dengan arwah..bila makin dekat dengan Ramadhan..  tahun ini tahun pertama kami sekeluarga sambut ramadhan tnpa arwah disisi..tapi pemergian arwah membuat kan hati kami kuat kerana kami masih dikelilingi oleh orang-orang yang sentiasa menyanyangi kami.. alhamdullilah

...allah menurunkan ujian pada hamba-hambnya adalah kerana untuk menguatkan dan menabahkan hati2 hambanya...

1 comment:

  1. mashi..hehe sja terjah blog ang..aku ada tag ang kat entry aku..mai la jenguk.. ^_^
    http://sayadanblog-sheyr.blogspot.com/2012/08/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html

    ReplyDelete